Kendinizi Korumaya Alın Koruma Baloncuğu

KENDİNİZİ KORUMAYA ALIN



Parapsikoloji ile ilgilenenler, kendini huzursuz hissedenler, bir varlık görenler veya hissedenler, karabasan basanlar,stresli ortama girecek olanlar,içine sıkıntı düşenler, negatif bir insanla aynı ortamda olanlar veya aynı ortama girecek olanlar..  kendilerini sözlü olarak korumaya alabilirler.Bu iki yöntemi her zaman her yerde yapabilirsiniz.Biri ile konuşurken, gözleriniz açık-kapalı iken, yalnızken, toplu taşıma da..
  • Negatif bir varlıkla karşılaşırsanız ona pozitif yaklaşın ona karşı pozitif konuşmalar yapın.
  • Örneğin: Sen çok iyi bir varlıksın bana zarar veremezsin senden korkmuyorum iyi niyetin için teşekkür ederim gibi.. konuşmalar yapın.
  • Negatif bir varlıksa pozitiflik onu sizden uzaklaştıracaktır.

KORUMA BALONCUĞU

  • Ben bu yöntemi uyumadan önce ve gözlerimi kapatarak yapıyorum.
  • Midenizin içinde bir tane balon düşünün.
  • Rengarenk, şeffaf ,mavi,mor,kırmızı,beyaz nasıl isterseniz öyle.
  • Her nefes alışınız da balonun şiştiğini, şiştikçe beslenip büyüyüp sizi içine aldığını hissedin.
  • Balon komple sizi sarıyor sizin şeklinizi alıyor.
  • Balona şunları söyleyin;
  • Merhaba balon,beni 24 saat boyunca kötü varlıklardan korumanı istiyorum, hiçbir negatif varlığın bedenime girmesine izin vermemeni,beni negatifliklerden uzak  tutmanı istiyorum,bedenime ve yakınıma sadece pozitiflikleri kabul ediyorum.
  • Sizler de kendinize göre isteklerinizi belirleyip balona söyleyebilirsiniz.
  •  Bunları söylerken balonun sizin söylediklerinizi dinleyip kabul edip hafızasına aldığını hissedin.
  • Komut verdiğinizi düşünün.
  • Teşekkür ederim balon,minnettarım gibi sözcükleri söylüyoruz.
24 saat boyunca size negatif hiçbir varlık yaklaşamaz zarar veremez 24 saat boyunca kendinizi korumaya almış oluyorsunuz.Enerji boyutu ile ilgili her şeyi ekarte etmiş oluyorsunuz.




Yorumlar